Terminsavgifter

Gymmix

Ungdom (tom 20 år) ett gruppass per vecka

MixÄventyr (Föranmälan på särskild blankett)

400 Kr

Pensionär, ett gruppass per vecka

400 Kr

Ungdom/pensionär, valfritt antal pass per vecka

750 Kr

Vuxen, ett gruppass per vecka

550 Kr

Vuxen, valfritt antal pass per vecka

1 000 Kr

Barn och ungdom

Bamsegympa (3-6 år)

MixÄventyr (5-13 år) barn + vuxen *

250 Kr

400 Kr

Truppgymnastik, ett gruppass per vecka

500 Kr

Truppgymnastik, två gruppass per vecka

850 Kr

Enbart medlemsavgift -föräldrar, ledare, styrelse

100 Kr

Om betalning och övrig information

Swish 123 691 89 08 (Gymmix + Bamse)

Swish 123 300 67 49 (Truppgymnastik)

Vi ser helst att du använder Swish som betalningsmedel. Har du inte Swish använd följande bankgiro: Bankgiro 5484-9229 - Gymmix och Bamse.

Skriv ditt (alt. medlemmens) namn i meddelandefältet samt vilket/vilka pass du tänker gå på. Det är viktigt att du skriver samma namn på betalningen som på närvarolistan för att vi ska kunna registrera din betalning.

Du kan även betala med friskvårds- eller wellnet- kuponger som du lämnar till din ledare.

Terminsavgiften ska senast vara betald vecka 6 2024 för Gymmix och Truppgymnastiken. Bamsegymnastikens info kommer senare. Detta är för att försäkringen ska gälla för alla medlemmar.

Deltagare som börjar när sju pass eller mindre återstår av terminen betalar halv avgift. Det är tillåtet att byta pass en vecka under pågående termin.

Medlemsavgiften är inkluderad i terminsavgiften (100 kr/år) Medlemskapet är personligt. I medlemskapet ingår en försäkring som omfattar olycksfallsskada i samband med träning hos oss samt under resan till och från träningslokalen.

Självklart kan du lösa enbart medlemskap hos Karlsborgs Gymnastikförening, 100 kr/år. Som medlem har du rösträtt vid våra årsmöten och omfattas också av vår olycksfallsförsäkring, om du tränar på våra prova på tider.

Om du vill ha kvitto på betald medlemsavgift, maila personnummer, namn, adress, och belopp till ekonomi@karlsborgsgymnastikforening.se så får du ett kvitto.

Föreningen följer GDPR regler för person- och integritetsskydd.